Dah dapat dah

kan sebelum ni aku ada join dini's 4th giveaway
tu pun cikpah yang tag aku... kalau tak, tak dapatlah aku nak join sebab tak tahu pun contest tu...
bila aku join tak sangka pulak aku dapat menang saguhati... alhamdulillah
dan terima kasih pada cik pah dan tak lupa juga pada dini.. ayat macam amik award kat stage lak...

berbalik pada tajuk asal kat atas tu...
aku pun dah terima hadiah tu hari ni..
hadiah yang memang menepati citarasa akulah.. aku tak sangka tau...
macam cik dini ni tau je paberet akukan... wahahaha... macam dok umah sebelah je kan..
kebetulan hadiah yang dia bagi tu memang hari2 aku pakai tau...
tak sia2 aku join giveaway ni... aku  sungguh suka tau..

ok ni aku nak tunjukkan kat korang apa yang aku dapat ye..

ni dia envelopenya...

ala.... tak nampak sangat pulak... tu nama dia Ardini Humaira :)

ucapan tahniah dari dini... tq dini... ada lagi nanti akak join lagi ye..

inilah hadiah dia.. siap dalam sampul duit raya lagi..

korang nak tau sebab apa hadiah ni memenuhi citarasa aku..
korang tengok pic yang last ni ye..

tadaaa..... sebab aku memang pakai perfume Haiku ni..
korang tengok botol yang besar tu memang aku punya.. tapi jenis spraylah
yang dini bagi jenis roll on... tak kesah yang penting boleh masuk handbag kan...
memang paberet aku lah... dah lama aku pakai ni sejak pengeluaran 1st Haiku kat avon lagi..
ohhh......................... hati sungguh gembira ...
dia bunya wangi memang kene dengan akulah...

last sekali ucapan terima kasih untuk adek dini dan cikpah




19 comments:

  1. tahniah kepada pemenang. dalam sampul duit raya tu ada duit raya tak?

    ReplyDelete
  2. dah follow Lisa lom? follower ke 150 dapat hadiah jugak tau..yang ke 100 dah ada pemenang...

    ReplyDelete
  3. tahniah..dpt hadiah perfume..bestnya..

    ReplyDelete
  4. yer. sama sama.. kalau dapt hadiah yg 1st tu lagi best kan.. seratus lebih harga dia. anyway ..congrats

    ReplyDelete
  5. dapat pefume ko nok...suke ko yer...

    ReplyDelete
  6. Wahh tahniah dpt hadiah walaupun saguhati.. sure pas nie.. wangi jer sepanjang hari.. kan :)

    ReplyDelete
  7. Amboi perfume haiku kan kegemaran ko.okeylah tu.tak payah beli lagi.

    ReplyDelete
  8. wah...ada gak org menang ye, ingat main tag2 jer...bukti dh ada, lain kali kena join nih!

    ReplyDelete
  9. tahniah kak...rejeki bulan ramadhan ni kak.....

    ReplyDelete
  10. Tahniah..
    bukan senang nak dapat adiah yg digemari kan!.. best tu.. wangi. ;D

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...