Cameron part 1

ok.. kali ni aku keluarkan cerita yang tertunda ye..
lagipun aku baru masukkan gambar ni ke dalam pc
citer bergambar sajork ye.. kalau aku rajin aku selitkan jalan cerita..
hehehe.. macam pembikin drama pulak..

ni ke tengah ketiduran ye.. masa ni baru otw dari klang dan sampai 
ke petronas damansara.. lagipun masa ni tengah tunggu geng2 konvoi yang 
ketinggalan ke belakang..

masa ni pulak kat perhentian tapah.... semua orang dah berkumpul
sambil berborak dan berbincang untuk destinasi seterusnya..

ketibaan di perhentian ke tiga
nama tempat ni aku tak tahu lah pulak.. sebab masa ni aku mamai2 dan kelaparan..
sesi bergambar beramai2 di depan jalan raya besar.. 
macam2 gaya ada.. melambai, peace ntah apa2 lagilah diorang ni

yang ni pulak dari atas bukit.. suka suki je diorang ni..
macam jalan ni diorang yang punya

aku dengan anak aku yang ceria.. hehehe.. aku je yg ceria..
padahal tengah sakit perut melampau (food poisoning)

uzrei danial yang teruja setelah mengepow seekor ziarafah mainan dari abg ipar aku..
nasib dia tak pow aku.. hehehe.. keji punya mama..

ketibaan di rumah penginapan..
lega rasanya perut masa ni bila dah tiba dirumah perginapan ni
kalau tak asik memulas je.. huhuhu..

penyambut tetamu pada hari itu ye..
sungguh lebar senyumannye...

bila dah sampai rumah..
dah tak boleh tunggu dah perut pun dah lapar
apa lagi mai mulakan santapan..

yang ni tak ingat nak makan.. sibok berborak je..
oiii.. tak lapar ke?

ni aku tengah mengagihkan cheese tart kak ina mail
sampai jugak cheese tart tu ke cameron highland ye...

muka yang teruja melihat tangga.. 
si uzair ni kalau nampak tangga memang teruja.. 
macam tangga tu mainan bagi dia..

tengok gaya seorang dewasa mendaki tangga

aku rasa cukup sampai sini dulu ye..
nantikan next episode.. ni pun dah panjang rasanya citer bergambar ni..


6 comments:

  1. fuh meriahnye kak...ramai2 lak tu...sure happening kan kak.....pergi ramai mmg seronok, dah mcm rombongan dah heheheheh...

    tu ar kak, lieya last pegi ngan family tahun 2007 ....sian mia mija ingat nak bawak gak pegi.....tapi disebabkanlieya baru lik kursus kat cameron, tgu ar lame sikit heehehehh

    selamat berpuase kak

    ReplyDelete
  2. bila la masa gi cameron ni...x dgr la plak kak effa cete. slmt berpose... :)

    ReplyDelete
  3. bestnya klu gi bercuti ramai2 gini... mcm rombongan che kiah plak... hehehe...

    selamat berpuasa..!!

    ReplyDelete
  4. hhahaha... mmg lah.. anak aku pun sama.. kalau nampak tangga tak tentu arah .. apatah lagi kalau escelator.. asyik nak naik turun jer kerja..

    ReplyDelete
  5. best nya ramai2 konvoi...dah la ke CH..hu3x..

    selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  6. dah lama tak ke CH... suke ke sana.. tapi now dah banyak pencemaran... sedih sangat! :(

    pssttt... cantik gambo! ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...