Apa yang dirancang tak menjadi...

Salam... 

Semalam aku ada kata yang kononnya pagi ni aku nak buat cekodok.. Herm.. TApi tak jadi pulak sebab yang paling utama. Semalam aku buat daging masak kicap tetapi takder orang makan.. huhuhu.. bukan tak sedap. Tetapi memasing dah kenyang.. Sudahnya aku sorang jelah makan. Nanti tengahari boleh panaskan. Tak payahlah aku susah payah nak bersilat masak kejap lagi... Boleh rehat puas-puas.. Ada jugak hikmahnyakan.. 

Kebetulan pulak pagi tadi adik aku minta tolong hantarkan ke opis dia. Herm.. dalam hati dah gelak jahat hahahaha bolehlah suruh dia blanje makan lontong.. nyum... nyum.. nyum.. sedapnya...

Lontong pilihan aku.. Letak ayam goreng perg... sedap memang tak pandang kiri kanan dah..

pepagi aku dah minum ais kan... yelah baru lepas cabut gigikan tak boleh makan yang panas2 sangat nanti susah bengkak nak surut.. hehehe.. yang benarnya alasan je tu.. padahal memang nak minum air beraiskan..

murah je lontong semangkuk ni. Baru rm 4.50 sepingan yang penting lepas makan terus kenyang sedap sangat.

Psst : kemana korang hari ni.. Tengok cuaca kat luar tu tak berapa elok.. Mendung dan hujan renyai2 kekadang lebat jugak... Apa lagi semua dah siap kita tarik selimutlahkan... tido.... zzzzzzzzz

4 comments:

  1. saya sarap nasi lemak seringgit fuhh kenyangg

    ReplyDelete
  2. wahh..lama tak makan lontong..pagi ni je saya makan 2 bungkus nasi lemak..huhu

    ReplyDelete
  3. me makan jemput2 je today...
    yummeh tul tgk lontong tu...

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...