Marilah bersama kita membantu (48 hrs sticky note)

Salam... 

Sumbangan anda untuk Rumah Aman 
Mari kita bersama-sama memberikan bantuan kepada Rumah Aman, rumah anak-anak yatim yang bertempat di Shah Alam. Rumah ini beroperasi pada tahun 2005,dan seramai 30 orang penghuni lelaki dari pelbagai peringkat umur.

Bantuan diperlukan untuk membaiki sistem elektrik dan pendawaian yang selalu terputus terutama apabila ribut dan petir.Kos yang diperlukan untuk upgrade sistem ini adalah sebanyak RM20,000.

Marilah bersama kita hulurkan bantuan untuk membantu anak-anak yang kurang bernasib baik ini. Mungkin ada dikalangan korang yang prihatin dengan nasib anak-anak kecil ni.

Pada korang yang hendak menghulurkan bantuan kepada rumah aman @ anak-anak yang kurang bernasib baik ini.

  1. Online: You can make a direct donation to Rumah Aman via online banking to Maybank2U, with the remark: “Nuffnang TLC Promise Me S2”. Donations should be directed to Rumah Aman (Shah Alam), with the account number 562106720433 (Maybank). After you have made the transfer, kindly send a screenshot of proof of the transfer to tlcpromiseme@nuffnang.com
  2. Via cheque: Cheques can also be issued to Nuffnang Sdn. Bhd. and send to our KL office at the address below:
    12B5 & 12B6, Heritage House
    33 Jalan Yap Ah Shak
    50300 Kuala Lumpur.
  3.  Nuffnang bloggers can donate by just clicking a button to credit a small amount from their earnings, the page is here – http://www.nuffnang.com.my/tlc-2011
  4. Churp Churp is helping us out with the pledge as well and people can buy Churpies to contribute to the fund, more info is at http://www.churpchurp.com/tlc-2011/
All donations are tax deductible, and Rumah Aman will be able to issue a receipt for your kind donation :) For more info click here.

Harap masih ada yang sudi membantu. Bantuan yang korang berikan amatlah dihargai. Jutaan terima kasih pada bantuan yang korang berikan mahu pun dari nilai yang kecil hingga yang besar. Alhamdulillah rezeki yang ada kita dapat berkongsi bersama.


4 comments:

  1. Insyallah tgn yg memberi lebih baik dari yang menerima

    ReplyDelete
  2. Insya-Allah kakak cuba perpanjangkan tempat kakak...

    ReplyDelete
  3. insya-allah..tangan yang memberi lebih mulia dari tangan yang menerima..semoga nasib mereka akan lebih terbela...

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...