Ani Sup Utara

Salam..

Minggu lepas on the way balik dari Tanjong Karang. Aku sekeluarga singgah sebentar ke Bukit Melawati, Kuala selangor. (citer kat bukit melawati tu next n3lah aku citer.. gambar semua aku tak uploadkan lagi dari camera...gambar yang ado ni semuanya camera henpon)

Lepas berpusing-pusing di puncak melawati je.. perut pun apa lagi laparlahkan.. kitorang singgah makan kat Ani Sup Utara... Ni adalah kali kedua aku makan kat situ.. 1st time dengan abah aku.. kali ni kitorang sefamily je.. abah & mak di tinggalkan di kampung.. huhuhu.. sedey...

Ok layan adegan sengal yang terjadi semasa di Ani Sup Utara... 

aku yang poyo nak tunjuk lubang hidung besar... en. suami tu tak ready lagi tu yang nampak tercengang..

No meja yang kitorang duduk.. (bersinar sungguh cahaya camera aku ni)

Menu yang ada... hajat di hati nak makan Nasi Ayam Penyet tu... tapi tak ada pulak.. pelik aku dalam menu ada.. tapi bila minta takder pulak... ingatkan dapatlah merasa Nasi Ayam Penyek.. tapi pilihan terakhir aku bubur nasi ayam.. fuh memang sedap.. tak sia2 amik bubur tu... yang lain2 makan Bihun sup dan nasi ayam biasa2 je..

 Uzrei danial...

Air yang aku order... Kedondong asam boi.. memang pure sedap dan melekat kat tekak... sampai hari ni aku teringat rasa air kedondong ni... 
Milo ais air untuk anak2 aku...

Psst - Gambar makanan aku tak snap.. sebab dah kelaparan memasing... sampai je makanan terus makan.. dah habis baru teringat...

14 comments:

  1. baca tajuk je dah lapar hehe

    izan dulu selalu mkn kat ASU ni masa kat shah alam,kat plaza alam sntral nun bawah kat the store..zaman bljr kt sana..sedap kan...

    ReplyDelete
  2. kedondong asam boi?? pergghh... terbaik wok!

    ReplyDelete
  3. emmm... suke bihun sup utara dia... sedap...

    ReplyDelete
  4. ana pernah mkn sekali kat ni sup utara nih..kira nya lepas la piawaian tekak nih..:)

    ReplyDelete
  5. i loike kedondong asam boi!
    i lum pernah try ke ani sup utara...
    shud lah one of these days...

    ReplyDelete
  6. teringin nak cuba rasa makan di ASU
    kat KL kat mana ada ye???

    ReplyDelete
  7. Ko pajak tak sempat jer nak ngambil gambo..lapor bebenor bunyiknye tu Kebaya...

    ReplyDelete
  8. Kak Rb sy sgt terliur dgn air tu huhu nak cikit...cemana akak dah ok blog?

    ReplyDelete
  9. Hmm..terujaa laa ngan kedondong asam boi..tuh

    ReplyDelete
  10. sedap nya dgr...tapi tak nmpk pulok gambo...lpr smpai terus lupa nk snap2 ye..

    ReplyDelete
  11. kedongdong asam boi .. emm sodap susah nak dapat air kedondong yg sooodap

    ReplyDelete
  12. kedongdong asam boi...huhu..masam tak..?

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    HAPPY 55TH BIRTHDAY !!

    ReplyDelete
  13. To all : makanan kat situ oklah.. tapi air kedondong memang manthaps..

    ReplyDelete
  14. cinabeng ko cah, ayam penyet ko dah rasa. cah , kalau nak interprem pun, en suami ko tak bersedia lagi ko dah snap.ciann dia, muka terkojot.

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...