Visa dah tamat gantikan pulak dengan Pizza..

Salam

Kali ni nak sambung citer pizza semalam yang tak sempat disambung...  tapi aku tak nak karang banyak2 lah.. cukuplah kali ni gambar yang bercerita.. kalau pasal makanan mesti korang nak tengok makanan tu kan.. walaupun makanan tu tak meriah tapi sebagai bukti memang wajib kena masukkan gambar makanan..
ok layan....

belum tiba gambar makanan lagi.. masa ni sesi pemilihan pizza apa yang aku nak ambik

ni adik aku  tengah jawab kuiz kat kertas pizza tu.. ntah dapat jawapan ke tidak.. 

beria mencari jawapan.. aku ingat yg kat tangan dia tu pen tapi bukan yang sebenarnya pisau.. 
gigih je ...

ni budak perempuan yang aku rasa leader tu... dok melipat kertas je.. ntah apa yg dibuatnya....

terus dah sampai ke kerata pulak... ada dua plastic... setiap plastic ada dua kotak regular je... kalau beli large nanti tak habis pulak.. regular pun berbalance... satu plastic untuk kakak aku dan lagi satu untuk aku pulak..

Pizza cheese melimpah ruah... dah hilang sepotong baru aku nak snap pic...
tangan yang mengorek tu tangan si Uzair... sibuk nak mengorek cheese..

jugak dah hilang sepotong... orang yang menghilangkan tu aku dan adik aku... sebab dah lapar sangat.. takk leh nak tunggu dah.. buka je kotak terus capai.. 

Deli wing... pun dah hilang seketul.. tu keje adik aku je.. aku belum sempat lagi nak rembat.. sibuk mengsnap pic..

ha... ni je pic mushroom soup yang sempat aku snap.. 
si Uzrei sedang menyuapkan Uzair.. masa tu terpegun aku tengok Uzrei nak sudukan soup untuk Uzair.. aku takut nanti lebih ke lantai dari ke mulut.. rupanya sangkaan aku jauh sekali dari yang dijangkankan... soup semua selamat masuk ke dalam mulut.. bagus anak mama..

Muka budak kecik yang dah kenyang makan pizza dan soup.. pasu mama pulak dia nak golekkan...

ok.. ini sahaja cerita Pizza aku.....

     Psst - Petang ni nak balik kampung.. ingat nak belanja mak & abah makan pulak.. Orang kata rezeki yang kita dapat tu bukan sepenuhnya untuk kita... mungkin rezeki tu untuk orang lain jugak... betul tak..  

17 comments:

  1. eida pun baru lepas makan pizza hari selasa hari tue..yummy.yummy..sedap sangat kan...tapi sayangkan soup dia sangat mengecewakan...diorang letak air cair jerk..eeeeeeeeeeeeee nyampah..

    ReplyDelete
  2. wah,hujan2 ni mmg sedap tgk makanan...

    betul tu,dlm rezeki kita dpt tu mungkin ada rezeki utk org lain jugak..berkongsi rezeki bkn makin mengurangkan tp semakin bertambah,insyaAllah.. (mcm tazkirah dah ni hehe-mengingatkan diri sendiri jugak =D)

    ReplyDelete
  3. wahh sedap nya mamam pizza...lama dh tk pekena pizza..

    ye la rezki yg dpt harus di agih kan pd yg laen jgk kan..baru berkat gitu..

    ReplyDelete
  4. wah habis semua nak dibelanja ye..bila nak belanja kak ana pulak?

    ReplyDelete
  5. pandai abang suap adik.. nnt ko suruh dia suap nasi pulak,

    ReplyDelete
  6. huhuhuuu...kita dah tak leh makan pizza... :(

    ReplyDelete
  7. alahai...syukur, bertambah2 la rezeki akak jawabnye...ingat kat mak abah di kampung....bagus akak nie....

    lieya ni kak, dah lame tak pekena pizza hut kak...gara2 dok balun dominos jek.....tetibe rindu plak nk mkn mushroom soup die....huhuhu

    ReplyDelete
  8. pandainya si abang suap si adik ye..dah boleh harap tu..betul kak..rezeki kalo kita share2 kan bersama..lagi murah rezeki kita kan..

    ReplyDelete
  9. comel je tgk abg suap kan sup kat adik dia...sweet...:)

    tu la kan aishah, rezeki yg kita dpt tu afdal kalau dikongsi bersama ahli keluarga..:)

    ReplyDelete
  10. suke pizza thai seafood ngan spagetti.spagetti pizza je yg sedap.tempat lain sume tak masuk kat tekak...ehehe...

    ReplyDelete
  11. salam..
    singgah si ni jap.
    wah sedap gak makan piza lunch nih..;)

    ReplyDelete
  12. Kak RB sedapnyerrr piza2 tu terliur, eh sempat plak akak snap staff lipat2 kertas tu ke dia lipat tisu tu? hehe

    ReplyDelete
  13. laparlah tengok pizza tu....amboi uzair mengorek pizza tak hingat kat auntie yer...

    ReplyDelete
  14. psstt..........

    .................belanja la saya sekali... hikhikhik

    ReplyDelete
  15. aishah, betol rezeki ni elok diagih2kan...nak nak pada org tua kan...insyaALLAH murah rezeki ameen....

    ReplyDelete
  16. tmbah lapar bila tgk gambar makanan.... :p

    ReplyDelete

Terima kasih kepada Blogger yang komen di blog RK. Tunggukan kunjungan balas dan comment dari RK di blog korang ye. Nak Reply comment disini RK takut tak sempat je.

@}------LOL to all comentar------{@

Nota Penting!
Pada yang nak letak Iklan. Tolong letak d ShoutboX atau bayar RK RM o.5o per comment boleh? boleh jugak beli cekedis ~ ahaks~

Followers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...